تازه های شبکه نمایش خانگی

  • دانلود سریال دفتر یادداشت
  • دانلود سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره؟‌
  • دانلود سریال جیران
  • دانلود سریال ساخت ایران 3
  • دانلود سریال یاغی
  • دانلود سریال مهمونی

بروزترین فیلم های ایرانی

  • دانلود قانونی فیلم فسیل
  • دانلود فیلم سینمایی دینامیت
  • دانلود فیلم سینمایی صحنه زنی
  • دانلود فیلم سینمایی آپاچی
  • دانلود فیلم سینمایی مرد بازنده
  • دانلود فیلم سینمایی یلدا

دانلود سریال خاتون

15 فروردین 1401- نوشته شده توسط: فاطمه عسکری
دانلود سریال خاتون
  • قسمت بیست و سوم (آخر) اضافه شد
  • کارگردان : تینا پاکروان
  • ژانر : تاریخی درام
  • امتیاز:   8.2  در سایت IMDB
  • بازیگران : اشکان خطیبی، بابک کریمی، بهناز جعفری، بیژن امکانیان، پژمان بازغی، رویا نونهالی، ستاره اسکندری، ستاره پسیانی، سروش صحت، شبنم مقدمی، غز هادی تسلیمی، مهران مدیری، پانته‌ آ پناهی ها، مهدی قربانی، آیدا ماهیانی، مهتاب ثروتی، محمد رضا شریفی نیا، صالح میرزاآقایی، بانیپال شومون، داریوش موفق، فرخ نعمتی، مجید نوروزی، علیرضا مهران در سریال خاتون به ایفای نقش پرداخته اند.ل شاکری، مهران غفوریان، نگار
  • مدت زمان : 60 دقیقه
  • نویسنده : تینا پاکروان
  • کشور سازنده : ایران
  • زبان : فارسی
  • تهیه کننده : تینا پاکروان
  • وضعیت پخش : در حال پخش
  • روزهای پخش : دوشنبه ها
  • رده سنی : تمامی سنین

خلاصه داستان : سریال خاتون، داستان زنی در دوره ناآرام اشغال ایران به دست متفقین را روایت می‌کند، زیروبم‌های خانواده‌ای که اوایل شهریور 1320، قصه‌شان آغاز می‌شود و با چالش‌هایی بزرگ، ادامه پیدا می‌کند...

  • گالری تصاویر سریال خاتون :
  • لینک های دانلود سریال خاتون با لینک مستقیم

    دانلود سریال خاتون قسمت دوازدهم 12 کامل

    دانلود سریال خاتون قسمت چهاردهم 14 کامل

    دانلود سریال خاتون قسمت پانزدهم 15 کامل

    دانلود سریال خاتون قسمت شانزدهم 16 کامل

    دانلود سریال خاتون قسمت بیست و یکم1 کامل

    دانلود سریال خاتون قسمت بیست و دوم 22 کامل

    راهنمای کیفیت فیلم ها

    • کیفیت BLURAY: بالاترین کیفیت تصویر مناسب برای پروژکتورهای سینمایی و سینمای خانگی به صورت MP4
    • کیفیت HQ_1080p: مناسب برای تماشا در نمایشگر LCD به صورت MP4
    • کیفیت 1080p: مناسب برای تماشا در رایانه شخصی و تلویزیون به صورت MP4
    • کیفیت 720p: مناسب برای تماشا در لپ‌تاپ و تبلت به صورت MP4
    • کیفیت 480p: مناسب برای تماشا در تبلت و موبایل به صورت MP4


  • لینک کوتاه سریال خاتون
  • سریال خاتون به نویسندگی و کارگردانی تینا پاکروان در 8 قسمت از پلتفرم نماوا پخش شد که به خاطر شیوع مجدد ویروس کرونا و درگیر شدن بازیگران سریال به این ویروس  ادامه تولید سریال برای چند ماه متوقف شد. طی اخبار رسیده ادامه سریال از ششم دی ماه مجددا از نماوا پخش خواهد شد. این سریال با استقبال بسیاری از سوی مخاطبان واقع شد.

    مهمترین ویژگی داستان «خاتون» این است که می‌تواند تمامی سوگیری‌ها در مورد این سریال و استقلال گروه سازنده را حفظ کند. جان مایه داستانی سریال «خاتون» بر اساس زندگینامه یکی از اقوام تینا پاکروان نویسنده و کارگردان مجموعه به نگارش درآمده و مولف با پژوهش و کنکاش، پیشینه‌خانوادگی‌اش را به مجموعه نمایشی قابل تاملی بدل کرده و رخدادهای نمایشی سریال درباره دوره رضاخانی با مستندات قابل تاملی در دسترس است.

    خاتون    ما را با برداشت تازه‌ای از مفهوم زن بودن در بزنگاه‌های حساس تاریخی آشنا می‌کند، کما اینکه تصویر آرمانی زن پمپاژ شده از سوی رسانه‌های فارسی‌زبان رضاخانی مبتنی بر در آغوش گرفتن آزادی‌های اجتماعی بدون محدودیت است اما شخصیت اصلی در عین مادر و همسر بودن، «زن بودن» برایش تعریف متفاوتی دارد. خاتون در بند زینت‌های ظاهری نیست چون نمی‌خواهد صرفا زینت المجالس  و حتی بخشی از اسباب‌المطبخ باشد.

    در همان قسمت اول انگشت اشاره مولف در مقام یک زن، روی علاقه به مطالعه و جستجوگری و کنکاش دلالت دارد. حتی در شب سالگرد ازدواجش از اغواگری زنانه چشم پوشی می‌کند و مطالعه را انتخاب می‌کند. گویی خاتون باید این دوران روشنفکری، همنشینی مستمر با ادبیات و هنر را از سربگذراند تا تبدیل به خاتونی شود که در بزنگاه سیاسی – اجتماعی تصمیمات شجاعانه و سازنده بگیرد. چنین کاراکتر‌های منحصر به فردی در تاریخ این سرزمین فراوان هستند و این تربیت خودخواسته از خاتون زنی می‌سازد تا در مقابل کرنش و انفعال شوهرش،شیرزاد، در برابر نیروهای اشغالگر دست به قیام بزند.

     هدف شخصیت خاتون مشخص است، او شبیه سایر کاراکترهای زن دیگر سریال‌های شبکه نمایش خانگی نیست که اهدافش به دریافت توجه  و عشق خلاصه باشد. با این شخصیت‌پردازی تزریق نگاه شجاعانه به جامعه زنان هم محقق شده و خوی آزادی‌خواهی و استعمارگریزی در زنان تاریخ کشور را هم به نمایش می‌گذارد.

    شخصیت زن دیگری که در این سریال مورد توجه قرار می‌گیرد،کاراکتر مبارز پروین است. پروین (ستاره پسیانی) در گفت و گوی مخفیانه با خاتون می‌گوید: شیرزاد نه به عنوان شوهر دوست من، بلکه به عنوان یک ایرانی نباید در مقابل ما بایستد.

     منظور پروین را کمی‌باید موشکافی کرد و البته نتیجه واضح و آشکار است. ایرانی‌ها نباید در شرایط تهاجم جنگی در مقابل هم بایستند. این اشاره پروین را  به عنوان یک شهید میهن دوست می‌توان به دوران کنونی تعمیم داد. بیشتر المان‌هایی که از زنان سریال دریافت می‌شود درون‌مایه‌های مقاومتی و مبارزه با استعمار دارد.

    اسامی بازیگران سریال خاتون

    نگار جواهریان در ۲۲ دی ماه ۱۳۶۱ در تهران متولد شد. بـه گفته خودش، او بازیگری را از ۱۴-۱۳ سالگی کـه بـه مدرسه هنر و ادبیات کودکان و نوجوانان می‌رفت، یادگرفت ودر ۱۵ سالگی با رفتن روی سن تئاتر شهر، کار خود رابه صورت حرفه‌اي آغاز کرد و سپس در رشته طراحی صحنه دانشگاه هنر و معماری تحصیلات خودرا ادامه داد. او همسر رامبد جوان کارگردان معروف کشورمان می‌باشد.

    مهران مدیری کارگردان، هنرپیشه و مجری ایرانی اسـت. از نوجوانی پا بر وادی هنر نهاده و طی سالیان سال فعالیت یکی از چهره هاي محبوب و پرآوازه سینمای کشور ایران محسوب می‌شود. از ۱۶ سالگی بازیگری در تئاتر را آغاز کرد. او با همراهی داریوش کاردان نخستین برنامه طنز خودرا در نوروز ۱۳۷۲ برای تلویزیون ساخت. مهران مدیری سال هاست کـه ازدواج کرده و یک پسر و یک دختر دارد.

    شبنم مقدمی بازیگر زن متولد 3 فروردین ماه 1351 در تهران می باشد. وی دارای مدرک کارشناسی ادبیات پارسی و دانش‌ آموخته آموزشگاه آزاد بازیگری امین تارخ اسـت. وی فعالیت خود در زمینه هنر را از سال 77 با رادیو شروع نمود. وی با حضور درسال زیر تیغ درسال 85 و سقوط یک فرشته توانست بـه خوبی دیده شود. وی چند سالی اسـت کـه ازدواج کرده اسـت. همسر او علیرضا آرا کـه او هم بازیگر اسـت می‌باشد

    اشکان خطیبی متولد 19 مهرماه 1358 در تهران می باش. او تحصیلات خودرا تا مقطع کارشناسی تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد ادامه داده‌ اسـت. وی علاوه بر بازیگری در خوانندگی هم مهارت دارد و تا کنون چندین اثر موسیقیایی از وی منتشر شده اسـت. اشکان خطیبی با آناهیتا درگاهی ازدواج کرده اسـت. این زوج هنوز صاحب فرزندی نشده اند.

    ستاره اسکندری بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد 25 خرداد 1353 در تربت حیدریه می باشد. او دانشجوی انصرافی رشته مترجمی زبان انگلیسی می باشد. وی فعالیت خود در بازیگری را از سال 1375 با حضور در فیلم سینمایی رقیب دل شروع نمود. وی دو خواهر بنام هاي لاله و سارا اسکندری و یک برادر بـه اسم سیامک دارد. ستاره اسکندری چند سالی اسـت کـه ازدواج کرده اسـت.

    سروش صحت ۸ آذر سال ۱۳۴۴ در اصفهان متولد شد. پدر و مادرش اهل نائین بودند. او تا سال ۱۳۶۳ «تا ۱۹سالگی» در اصفهان زندگی می کرد و پس از پذیرفته شدن در دانشگاه در تهران ساکن شد. وی دارای مدرک کاردانی رادیولوژی، کارشناسی شیمی کاربردی و کارشناسی ارشد آلودگی و حفاظت محیط زیست دریا اسـت. از ازدواج و وضعیت تاهل او اطلاعاتی در معرض نمی باشد.

    بهناز جعفری بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد سال 1353 در تهران می‌باشد و 43 سال سن دارد. وی لیسانس نمایشی از دانشگاه آزاد می باشد. آغاز بازی او در سینما از سال 1373 با ایفای نقش کوتاهی در فیلم «روسری آبی» بـه کارگردانی «رخشان بنی اعتماد» و هم چنین بازی در نمایش هاي رادیویی از سال 1376 بوده اسـت. بهناز جعفری تا کنون ازدواج نکرده اسـت و مجرد اسـت.

    پانته آ پناهی ها بازیگر زن ایرانی در روز 9 آذر ماه 1356 در تهران بـه دنیا آمده اسـت. او از موسسه آموزشی عالی سوره، در رشته کارگردانی سینما در مقطع لیسانس فارغ‌التحصیل شده اسـت. بـه صورت اتفافقی وارد تئاتر و منشی گری صحنه شد چون صدای جذابی داشت. متاسفانه درمورد ازدواج و وضعیت تاهل خانم پانته آ پناهی ها تا کنون اطلاعاتی منتشر نشده اسـت.

    علیرضا مهران از بازیگران شناخته شده در زمینه تئاتر، سینما و تلویزیون اسـت. او درسال 1359 ودر تهران متولد شده اسـت و از سال 78 بازیگری رابا آموزشگاه بازیگری استاد حمید سمندریان شروع کرد. وی در سریال مدینه کـه درسال 1393 پخش شد بـه اوج شهرت خود رسید. خانم شهره مکری از بازیگران تئاتر همسر علیرضا مهران اسـت و این دو صاحب یک فرزند پسر بنام فریاد هستند.

    مهدی قربانی متولد ۳ آبان ۱۳۸۱ در کرمان بازیگر سینما و تئاتر اهل ایران اسـت. مهدی قربانی بازیگر سینما و تئاتر اهل ایران اسـت. او هنرجوی رشته بازیگری از آموزشگاه بازیگری کودک و نوجوان «پانیذ» اسـت. قربانی با بازی در فیلم سینمایی «ابد و یک روز» وارد عرصه بازیگری شد. وی پس ازآن با چندین اجرا در تئاتر و نمایشنامه خوانی هم چون «کافه مک ادم»، «کورنومتر» و… بـه این حیطه نیز وارد شد.

    رویا نونهالی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 24 بهمن 1341 در تهران می‌باشد. وی دارای تحصیلات در رشته نقاشی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران اسـت. نخستین حضور وی جلوی دوربین درسال 1366 می‌باشد کـه در آن سال نونهالی در فیلم یار در خانه ساخته خسرو سینایی ایفای نقش نمود. رویا نونهالی متاهل اسـت و چندین سال اسـت کـه ازدواج کرده اسـت. همسر وی رامین حیدری می باشد.

    مهران غفوریان متولد 3 شهریور 1353 در تهران ، بازیگر و کارگردان است

    فارغ التحصیل لیسانس رشته نقاشی از دانشگاه آزاد می باشد که از 18 سالگی فعالیت خود را شروع کرد و با نقش بهروز خالی بند «زیر آسمان شهر» مشهور شد.

    امتیاز شما

    4 پاسخ به “دانلود سریال خاتون”

    1. فاطمه گفت:

      سریال خاتون چه روزهایی پخش میشود؟

    2. ناشناس گفت:

      سلام
      ببخشید سریال خاتون رو از کافینتها کپی بگیریم اشکالی نداره؟عوامل راضی هستن؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *